Часті питання

Як купити квиток на автобус?

На головній сторінці оберіть потрібний вам напрямок. Введіть місто відправлення та місце призначення, потім виберіть потрібну вам дату і кількість людей.

Нижче ви побачите можливі варіанти поїздок, час відправлення і вартість.

Виберіть рейс, який вам підходить, натисніть кнопку «Купити»

У запропонованій формі заповніть дані пасажира: ПІБ, контактний телефон, email і виберіть місце в автобусі. Уважно перевірте дані, так як квиток прийде на зазначену електронну адресу.

Ознайомтеся з правилами надання послуг і публічною офертою

Натисніть кнопку «Оплатити» або «Забронювати»

P.S. При придбанні квитків на міжнародні рейси дуже рекомендуємо ознайомитися з правилами перетину кордону і переліком документів.

Квиток обов'язково повинен бути роздрукований?

Ні. Ви можете пред'явити квиток, як в паперовому, так і в електронному вигляді.

Як проводиться посадка в автобус?

Для того, щоб здійснити поїздку, вам необхідно мати при собі паспорт (або ID карту), квиток в електронному або паперовому вигляді.

При поїздках за кордон, необхідно мати при собі закордонний паспорт або ID карту. (В залежності від країни можуть бути різні вимоги, з якими краще ознайомитись заздалегідь).

Діти до 14 років можуть їхати при наявності оригіналу свідоцтва про народження або закордонного паспорта.

Важливо! Паспортні дані повинні повністю збігатися з даними в квитку, тому уважно перевіряйте їх в момент оформлення квитка.

На жаль, якщо дані в проїзному документі та документі, що засвідчує особу розходяться, ми не зможемо надати послугу з перевезення.

Де і о котрій відбувається посадка на автобус?

Точна адреса і час відправлення вашого автобуса вказані на квитку.

Також на сайті під час покупки ви можете їх бачити.

Якщо у вас все ще залишилися питання по відправленню автобуса, ви можете задати їх по номеру, вказаному в вашому квитку.

За скільки починається посадка в автобус?

Зазвичай посадка починається за 1 годину під час міжнародних рейсів і за 30 хвилин під час міжміських.

Якщо у вас все ще залишилися питання по відправленню автобуса, ви можете задати їх по номеру, вказаному в вашому квитку.

Який автобус буде?

При бронюванні квитка на сайті ви можете побачити марку автобуса, рівень комфорту і сервісу в даному рейсі.

Якщо у вас все ще залишилися питання по відправленню автобуса, ви можете задати їх по номеру, вказаному в вашому квитку.

Зверніть увагу, що ми залишаємо за собою право замінити транспортний засіб при виникненні непередбачуваних ситуацій.

Скільки багажу я можу взяти з собою?

У вартість квитка входить провезення багажу вагою не більше 25 кг і розміром не більше 60х60х40 см, а також допустимо перевозити ручну поклажу вагою не більше 5 кг.

Якщо раптом ваш багаж істотно більше заявлених норм, перевізник має право відмовити в перевезенні багажу.

Якщо у вас все ще залишилися питання по відправленню автобуса, ви можете задати їх по номеру в вашому квитку.

Можна перевозити тварин?

Для перевезення тварин є ряд вимог:
ветпаспорт з відмітками про щеплення, довідка про стан здоров'я тварини, перенесення / клітина з глухим дном.

На кожному рейсі можуть бути встановлені свої обмеження по перевезенню тварин. Краще заздалегідь уточніть цю можливість по телефону, який вказаний у вашому квитку.

Які умови повернення?

Якщо рейс скасовується у зв'язку з форс-мажором з боку перевізника - повертається 100% вартості тарифу.

При поверненні квитка більш ніж за 48 годин до відправлення, за бажанням пасажира, повертається 90% вартості квитка.

При поверненні квитка менш ніж за 48, але більш ніж за 24 годин до відправлення, за бажанням пасажира, повертається 80% вартості квитка.

Менш ніж за 24 години до відправлення за бажанням пасажира компенсація вартості квитка не проводиться і утримується 100% його вартості.

Як поміняти дату або час відправлення?

На жаль, дата і час відправлення незмінні. У разі, коли вам потрібно перенести поїздку, ви можете повернути квитки і придбати нові, відповідно до умов повернення.